Metoda CAB

5 pași prin care să scrii texte pe care clienții le înțeleg și la care reacționează

SMARTERS Academy · 15 februarie 2021

5 pași prin care să scrii texte pe care clienții le înțeleg și la care reacționează.

Spune-ne dacă îți sună cunoscut: Știi că ai un produs/serviciu bun. La urma urmei, ai muncit luni de zile la idee înainte de lansare. Te uiți în jurul tău și vezi oameni pe care știi că i-ar ajuta. Și totuși, când le vorbești despre produs/serviciu aceștia rămân indiferenți. Indiferent dacă o faci 1 la 1, prin reclame ori direct pe site, aceștia pur și simplu par să nu înțeleagă de ce ar trebui să investească în acel produs sau serviciu.  Nu „se prind”, nu îi văd valoarea. Atunci ce putem face? Să spunem „asta e” și să ne resemnăm? Bineînțeles că nu! Tocmai aici intră în scenă metoda despre care vorbim în acest material.

  • Te va ajuta să comunici într-un mod în care clienții înțeleg ce vrei să spui, deci mai mulți dintre ei vor cumpăra.
  • E un proces pas cu pas, deci e relativ ușor să ajungi la rezultate repetabile și profitabile de fiecare dată.
  • Este fundația pentru orice vânzare, orice încercare de persuasiune.
  • Îți deschide ochii spre ce îi interesează cu adevărat pe clienții tăi.
  • Cu metoda CAB te vei genera ușor texte pentru reclame, titluri pentru e-mailuri și mesaje promoționale, descrieri pe site sau orice alt material promoțional.

Deci hai să începem  ?

Despre Instructor

+224 înscriși
Neînscris

Cursul include

  • 1 Lecție
  • 7 Teme