Cum folosești principiile persuasiunii în copywriting și marketing

Acest Hackbook îți prezintă rapid și eficient fundația persuasiunii - care este condiția fundamentală pentru orice vânzare.
SMARTERS Academy · 5 ianuarie 2021

Ce înveți din acest material?

Indiferent de ceea ce vinzi, în Marketing nu te poți feri la nesfârșit de copywriting. Scopul tău este să scrii texte care conving cititorul să cumpere de la tine și nu din altă parte.

Dar efectiv nu se poate face copywriting fără o strategie. Trebuie să scrii astfel încât să declanșezi niște ”triggere mentale” care să-ți facă publicul să-și dorească activ să cumpere de la tine. Iar această strategie o vei învăța foarte repede chiar din acest hackbook.

Principiile explicate și exemplificate în acest Hackbook vor face 3 sferturi din treabă și te vor ghida automat spre un copy eficient – care face citorii să spună „Da, am nevoie de acest produs”.

Aceste principii sunt uneltele principale de care se folosesc cei mai talentați copywriteri din întreaga lume. În general, ele trebuie aplicate toate, pentru că împreună ele atacă preconcepțiile și nesiguranțele publicului tău.

Hackbook-ul „Cele 6 Principii Fundamentale ale Persuasiunii” te va învăța foarte rapid și eficient ce trebuie să le spui cititorilor atunci când le vinzi ceva… indiferent dacă este vorba de un Newsletter de vânzare, un Landing Page sau chiar descrierea unui produs în magazinul tău online.

Tot ce va trebui să faci este să bifezi fiecare principiu atunci când scrii un text. Rezultatul va fi un text persuasiv care risipește îndoielile publicului tău și îți maximizează rata de conversie.

Despre Instructor

+258 înscriși
Neînscris
Inclus în abonament

Cursul include

  • 1 Lecție
  • 4 Teme