Teoria Constrângerilor în Marketing

Singurul lucru pe care ar trebui să se concentreze orice marketer sau antreprenor în 2021 pentru creșterea afacerii.

SMARTERS Academy · 17 februarie 2021

În această lecție învățăm despre Teoria Constrângerilor, un concept pornit din practică, din companiile din domeniul producției.

Mai precis, vom discuta despre 2 componente din această teorie pe care le putem folosi în marketing pentru a crește vânzările.

Când ne ajută Teoria Constrângerilor?

Când simțim că promovarea/marketingul seamănă cu alergarea constantă de la urgență la urgență

Când investim multe resurse (bani, timp oameni) într-un proiect/campanie etc, iar la final vedem că rezultatul este spre 0

Când nu ne dăm seama că problema de fapt are legătură mai mult cu organizarea decât cu orice altceva

Despre Instructor

+221 înscriși
Neînscris
242RON/lună

Cursul include

  • 1 Lecție
  • 1 Temă