Pune întrebări, caută răspunsuri și conectează-te cu alți marketeri din România

Acasa Forumuri Discuții Campanie testare landing page

  • Campanie testare landing page

    Posted by Iulia on 13 martie 2023 la 11:20

    Bunaa,

    Planuiesc sa rulez o campanie de promovare a unui landing page care contine 2 pachete, cu obiectiv de Sales. Ma intereseaza ca lumea sa cumpere pachetele, dar totodata, interesul pentru pagina respectiva..

    Nu a mai fost trafic pe aceasta pagina si sunt nedumerita daca sa pun Conversion event pe “view content” sau “add to cart” ? Ar fi util in prima faza optimizare pe “view content” , ca algoritmul sa invete cine e interesat sa ajunga pe landing page si apoi persoanelor care au intrat pe pagina sa le fac o alta campanie de retargetare cu optimizare pe “add to cart”?

    Cum sa procedez, @toma.grozavescu ? Care ar fi o strategie eficienta care sa nu ma faca sa arunc cu banii pe geam ? :))

    Mersi fain

    😀

    Toma a răspuns 6 luni, 2 săptămâni ago 3 Membri · 3 Răspunsuri
  • 3 Răspunsuri
  • Robert

    Membru
    13 martie 2023 la 11:43

    Buna Iulia.

    Desi intrebarea a fost adresata catre Toma, imi permit sa-ti dau si eu cateva sfaturi.
    In opinia mea, in stadiul in care esti momentan ( faptul ca nu a mai fost trafic pe website ), nu cred ca exista o strategie “batuta in cuie” care sa te faca sa nu arunci cu banii pe geam degeaba.

    Nu ai mentionat, dar as vrea sa ma asigur ca inainte sa treci la campaniile de facebook ai lucrat la urmatoarele aspecte:

    1. Audienta caruia te adresezi

    2. Copy-ul de pe landing page ( CTA, informatii suplimentare care le-ar putea influenta alegerea etc. )

    3. Designul landing page-ului ( de la functionalitati pana la user experience )

    3. Ofertele care sa fie pe “placul” audientei

    Un mic pont : creeaza si un landing page v2, ca sa poti sa faci teste A/B ( conteaza mult atunci cand promovezi un astfel de produs )

    Dupa ce ai pus la punct urmatoarele aspecte ( daca nu le-ai pus deja ), poti sa treci la urmatoarea etapa si anume strategia de facebook ads. Aici depinde. Sunt mai multe strategii pe care le poti urma.

    Ca sa iti raspund direct la intrebare, ca si campanie de promovare, daca ai un landing page bine facut, atunci poti sa mergi direct pe “add to cart”. Testeaza – analizeaza ; testeaza – analizeaza.

    PS: nici ceea ce ai gandit tu nu e rau, merita sa testezi.

    Totusi, in opinia mea diferenta o va face analiza asupra audientei tinta caruia te adresezi si calitatea landing page-ului.

    Mult succes! ☺

    • Acest răspuns a fost modificat 6 luni, 2 săptămâni ago de  Robert.
    • Iulia

      Membru
      13 martie 2023 la 16:42

      Buna, Robert,

      Am scris Toma, deoarece el e singurul pe care il “cunosc” :))). Dar apreciez mult raspunsul tau si iti multumesc. Am sa testez cu “view content” in prima faza 😀 si apoi analizez rezultatele si pe baza lor, fac alte teste.

      Audienta este destul de clara, dar cam folosesc audiente generale, deoarece nu am mai avut incredere in interese si nisa mea e greu incadrata in interese :))).

  • Toma

    Administrator
    14 martie 2023 la 13:01

    Bună Iulia,

    Obiectivul recomandat depinde de valoarea produsului promovat.

    Dacă e sub 70-80€ eu aș merge direct pe purchase/achiziție.

    Dacă așa nu funcționează sau dacă produsele sunt mai scumpe, aș recomanda un eveniment custom. Acesta se poate declanșa când persoana dă scroll la 70-80% din pagină sau ajunge la secțiunea de preț, stă un anumit timp pe site etc. ce puteți găsi că definește persoana ca interesată cât de cât.

    Ai aici mai multe info despre aceste evenimente: https://www.facebook.com/business/help/964258670337005?id=1205376682832142

    Din experimentele mele un obiectiv de genul aduce persoane mai calificate decât unul de ViewContent sau Landing Page Views.

    Și apoi, poți retargeta vizitatorii paginii cu obiectiv Achiziție/Purchase.

    Sper că ajută ^_^
    Toma

Start of Discussion
0 de 0 răspunde la Iunie 2018
Acum