Pune întrebări, caută răspunsuri și conectează-te cu alți marketeri din România

Acasa Forumuri Discuții Care strategie o adopti pentru o lansare de produs?

  • Care strategie o adopti pentru o lansare de produs?

    Posted by Robert on 15 octombrie 2022 la 16:09

    Salut, ma gandeam sa extindem putin atmosfera pe forumul smarters, cu premisa ca, cu cat ne dam cu parerea si discutam mai mult, avem sanse mai mari sa luam o decizie mai buna si implicit sa ne ajutam intre noi( avand in vedere ca fiecare isi expune propria viziune )

    Sa ne imaginam ca maine lansezi un produs nou. Faci o lista de mail-uri dupa ce ti-ai stabilit audienta si publicul tinta. Dupa ce ai pus la punct toate astea trebuie sa pregatesti trimiterea mail-ului in masa catre prospecti.

    Totul incepe cu un mail pe care il trimiti unor persoane care pana in acel moment probabil n-au auzit de tine ( sau poate da ). Deci, ce strategie ai aborda pentru ai tine langa tine sau sa-i “castigi” ?

    Ai putea sa abordezi 3 strategii diferite:

    1. Un email scurt unde te prezinti si pui un link catre landing page.

    2. Un email unde atasezi un .pdf ( cu un continut similar – landing page )

    3. Un email lung in care sa prezinti cine esti, beneficiile prospectilor, oferta etc. ( continut similar – landing page )


    Am mentionat pe scurt fara sa intru prea mult in detalii, am omis multe aspecte care cred eu ca sunt „setarile generale” al unui cold mailing ( texte persuasive, link catre abonare etc. )


    Care dintre aceste stragetii le-ai aborda, iar care crezi ca este decizia cea mai buna? Redirectionezi prospectii catre landing page? De ce? Care sunt beneficiile unui landing page fata de un mail? De ce mail?

    Toma a răspuns 11 luni, 1 săptămâna ago 2 Membri · 1 Răspuns
  • 1 Răspuns
  • Toma

    Administrator
    17 octombrie 2022 la 15:17

    Salutari, Sebastian si multumim pentru intrebare.

    Foarte faina tema de gandire.

    Ca sa ma asigur ca am inteles: ai un produs nou pe care vrei sa-l vinzi printr-o abordare de cold e-mailing.

    Strategia mea ar depinde de mai multi factori (pretul produsului, cum ai obtinut adresele de e-mail etc.)

    Daaar:

    Pentru un produs mai ieftin – aș merge pe varianta 3 de la tine, un e-mail mai detaliat, ca un landing page/sales letter.

    Pentru un produs mai scump – aș merge cu varianta 1, chiar și fără landing page, și chemare la acțiune să se audă cu mine să văd dacă îi pot ajuta (practic întâlnirea de calificare și conectare din procesul de vânzări consultative).

    Sunt curios si de parerea celorlalti.

Start of Discussion
0 de 0 răspunde la Iunie 2018
Acum