-
Conversions vs Catalog Sales
Salut!
Am o mare nedumerire si nu gasesc raspuns concret la asta.
Recent am avut mai multe call-uri cu un “expert marketer” de la facebook, care mai tare m-a bagat in ceata. Conform informatiilor lui, catalog sales si conversions au ambele ca si obiective conversia, dar spunea ca obiectivul “conversion” setat pe “purchase” event incearca sa ajunga la persoane care au probabilitatea cea mai mare de a cumpara folosind pixelul doar pt a stoca informatii, pe cand obiectivul de catalog sales utilizeaza informatiile din pixel si incearca sa ajunga si la persoanele care au interactionat cu site-ul/pagina de fb/insta, motiv pt care cea de catalog sales e o reclama mai scumpa…
Care e diferenta intre cele doua?
Care e diferenta intre o audienta de catalog sales retarget si custom audience retarget?
Si care ar fi mai eficienta?-
Această discuție a fost modificată 8 luni, 2 săptămâni ago de
Toma.
-
Această discuție a fost modificată 8 luni, 2 săptămâni ago de