Pune întrebări, caută răspunsuri și conectează-te cu alți marketeri din România

Acasa Forumuri Discuții Conversions vs Catalog Sales

  • Conversions vs Catalog Sales

    Posted by Iuliu on 24 septembrie 2021 la 23:12

    Salut!

    Am o mare nedumerire si nu gasesc raspuns concret la asta.

    Recent am avut mai multe call-uri cu un “expert marketer” de la facebook, care mai tare m-a bagat in ceata. Conform informatiilor lui, catalog sales si conversions au ambele ca si obiective conversia, dar spunea ca obiectivul “conversion” setat pe “purchase” event incearca sa ajunga la persoane care au probabilitatea cea mai mare de a cumpara folosind pixelul doar pt a stoca informatii, pe cand obiectivul de catalog sales utilizeaza informatiile din pixel si incearca sa ajunga si la persoanele care au interactionat cu site-ul/pagina de fb/insta, motiv pt care cea de catalog sales e o reclama mai scumpa…

    Care e diferenta intre cele doua?
    Care e diferenta intre o audienta de catalog sales retarget si custom audience retarget?
    Si care ar fi mai eficienta?

    • Această discuție a fost modificată 8 luni, 2 săptămâni ago de  Toma.
    Roberto a răspuns 1 an, 8 luni ago 2 Membri · 1 Răspuns
  • 1 Răspuns
  • Roberto

    Membru
    29 septembrie 2021 la 8:48

    Diferenta intre cele doua consta in ad-ul care se afiseaza (vizualul, un catalog care se extrage din site gata facut, sau faci tu manual o reclama cu o imagine/video/carusel)

    Diferenta intre Catalog Sales retargeting si una custom este ca tot ce se intampla pe partea de obiectiv de Catalog Sales, cam totul este mult mai automatizat si isi ia el datele de care are nevoie, de la ce produse, samd.

    Daca ai mai multe produse recomand o strategie pe baza de catalog, ar trebui sa fie mai eficienta, sau cea mai buna varianta este sa testezi sa vezi care se potriveste afacerii tale.

Start of Discussion
0 de 0 răspunde la Iunie 2018
Acum