Pune întrebări, caută răspunsuri și conectează-te cu alți marketeri din România

Acasa Forumuri Discuții Google Shopping – exista cuvinte cheie ?

  • Google Shopping – exista cuvinte cheie ?

    Posted by CARMEN on 6 mai 2022 la 8:35

    Buna. Am in derulare o campanie Google Shopping setata de mine. De curand s-a uitat in cont cineva cu o mai mare experienta si mi-a zis ca nu e chiar ok, ca am 55 de cuvinte cheie, unele care nu prea au legatura cu produsele comercializate. El s-a uitat la Grupuri de anunturi-grupuri de produse. Eu credeam ca acolo apare denumirea subgrupelor mele de produse (asa le-am importat, grupate pe subgrupe, pentru a fi mai usor de gestionat…care merg …care nu. Eu credeam ca potrivirea se face intre termenii de cautare si titlul/decsrierea produsului; nu intre denumirea subgrupelor si termenii de cautare. Cum e de fapt ? Luminati-ma va rog !

    Stefan a răspuns 6 luni, 3 săptămâni ago 2 Membri · 1 Răspuns
  • 1 Răspuns
  • Stefan

    Membru
    10 mai 2022 la 9:22

    Hello!

    Poate fi vorba de cuvinte cheie negative eventual.

    In rest, e exact cum ai spus tu. Google foloseste date despre produsele tale preluate din feed pentru licitare, deci nu poate fi vorba de Keywords aici.

    Spor!

    Ștefan

    • CARMEN

      Membru
      10 mai 2022 la 12:26

      Multumesc pentru raspuns !

      Dar unde vad cuvintele cheie negative ? Unde pot adauga ? Sau fac o lista separat si o atribui campaniei respective ?

      Multumesc.

      • Stefan

        Membru
        10 mai 2022 la 12:45

        Cu plăcere!

        Cuvintele cheie negative se văd la nivel de campanie -Keywords – Negative keywords (Atât timp cât e o campanie de shopping clasică și nu Smart)

Start of Discussion
0 de 0 răspunde la Iunie 2018
Acum