Acasa › Forumuri › Discuții › Unele zile cu 0 leads – FB Ledads › Răspundeți la: Unele zile cu 0 leads – FB Ledads
-
Buna Iulia,
Ce as face eu ar fi sa iau intreg drumul clientului si sa vad ce se schimba in acele zile.
Nu mai dau click oamenii pe reclame la fel? Sunt clickurile mai scumpe? Nu mai converteste site-ul?
Cautam ce au in comun perioadele cu performanta 0.
De obicei e un mix de ele, sau pur si simplu audienta nu mai e activa (eg. audiente B2B si weekendurile).
Te va ajuta acest video pt analiza https://edu.smarters.ro/cursuri/curs-secretele-promovarii-pe-facebook/lectii/actualizari-2/teme/cum-analizezi-rezultatele-campaniilor-de-facebook-ads-update/ (ai mai multi KPI explicati + cum ii interpretam).
Si apoi, as merge si in Google Analytics si m-as uita la timp pe site, rata de conversie etc.
Sa-mi spui daca mai ajuta.
TomaCum analizezi rezultatele campaniilor de Facebook Ads (Update)